Első alkalom | Juli Jóga

Hasznos tudnivalók első alkalommal

Kezdőként a még nem jógáztál, itt találsz információkat az óratípusokról. Mindegyiknél van egy intenzitás / nehézségi fok leírás, de természetesen én is szívesen segítek egészségi, fittségi állapotodnak megfelelő órát javasolni, ha kérdésed van, kérlek, keress elérhetőségeimen.
Jelentkezés az órákra: Kérlek, telefonon, e-mailen vagy itt az oldalon jelentkezz be az órákra előzetesen. Az órarendből ki tudod választani rákattintva melyik órára szeretnél jelentkezni.
Az órák: Minden órán arra számíthatsz, hogy nem csak megmutatom őket, hanem részletes instrukciókat kapsz a mozdulatokhoz, gyakorlatokhoz. A stílusokról bővebben itt tájékozódhatsz.
Öltözék: Olyan ruhában érdemes gyakorolnod, amiben könnyedén tudsz mozogni és kényelmes. A csoportos órák terme klimatizált, az órák normál szoba-hőmérsékleten zajlanak.
Jógamatrac: Ha van saját jógamatracod, érdemes azon minél többet gyakorolnod, hozd el az órára is! Jóga szempontjából érdemes olyan matracot választanod, ami nem csúszik. Ha neked nincs ilyen, jelezd kérlek óra előtt.
Hidratáltság: Érdemes a nap folyamán rendszeresen folyadékot fogyasztanod. A tested több mint 70%-a víz, ha több folyadékot iszol, jobban fog működni a szervezeted.
Étkezés: Javaslom, hogy ha reggeli órán veszel részt, akkor könnyed reggelit (joghurt / banán) fogyassz kb. 1 órával gyakorlás előtt, ha pedig este érkezel, akkor min. 1,5 órával gyakorlás előtt már ne nagyon egyél semmit, mert nem annyira kényelmes úgy gyakorolni, hogy tele vagy.
Sérülések, betegség: Amennyiben bármilyen sérüléssel rendelkezel, fontos hogy erről óra előtt tájékoztass, így annak ismeretében tudom segíteni a gyakorlatok biztonságos kivitelezését.
Betegség esetén kérlek, add meg magadnak az időt a pihenésre, felépülésre, hogy utána újult erővel térhess vissza a gyakorláshoz.
 

Hasznos tudnivalók első alkalommal

Kezdőként a még nem jógáztál, itt találsz információkat az óratípusokról. Mindegyiknél van egy intenzitás / nehézségi fok leírás, de természetesen én is szívesen segítek egészségi, fittségi állapotodnak megfelelő órát javasolni, ha kérdésed van, kérlek, keress elérhetőségeimen.
Jelentkezés az órákra: Kérlek, telefonon, e-mailen vagy itt az oldalon jelentkezz be az órákra előzetesen. Az órarendből ki tudod választani rákattintva melyik órára szeretnél jelentkezni.
Az órák: Minden órán arra számíthatsz, hogy nem csak megmutatom őket, hanem részletes instrukciókat kapsz a mozdulatokhoz, gyakorlatokhoz. A stílusokról bővebben itt tájékozódhatsz.
Öltözék: Olyan ruhában érdemes gyakorolnod, amiben könnyedén tudsz mozogni és kényelmes. A csoportos órák terme klimatizált, az órák normál szoba-hőmérsékleten zajlanak.
Jógamatrac: Ha van saját jógamatracod, érdemes azon minél többet gyakorolnod, hozd el az órára is! Jóga szempontjából érdemes olyan matracot választanod, ami nem csúszik. Ha neked nincs ilyen, jelezd kérlek óra előtt.
Hidratáltság: Érdemes a nap folyamán rendszeresen folyadékot fogyasztanod. A tested több mint 70%-a víz, ha több folyadékot iszol, jobban fog működni a szervezeted.
Étkezés: Javaslom, hogy ha reggeli órán veszel részt, akkor könnyed reggelit (joghurt / banán) fogyassz kb. 1 órával gyakorlás előtt, ha pedig este érkezel, akkor min. 1,5 órával gyakorlás előtt már ne nagyon egyél semmit, mert nem annyira kényelmes úgy gyakorolni, hogy tele vagy.
Sérülések, betegség: Amennyiben bármilyen sérüléssel rendelkezel, fontos hogy erről óra előtt tájékoztass, így annak ismeretében tudom segíteni a gyakorlatok biztonságos kivitelezését.
Betegség esetén kérlek, add meg magadnak az időt a pihenésre, felépülésre, hogy utána újult erővel térhess vissza a gyakorláshoz.